Yazı kategorisi: Kişisel Gelişim

Aldatma







Aldattın veya aldatıldın. Unuttun veya unutuldun. Burayı okuduğuna göre büyümüşsün. Gelişiyorsun, ders alıyorsun demektir. Aldatılmak insanı üzer. Dünyanın sonuymuş ve tek salak sen kalmışsın gibi gelir. Artık bunları aşacağız. Unutmak için çabalamak yerine geçmişinle ve sana yapılanlarla barış. Barış ki kine dönüp ömür boyu sende değeri yükselmesin. Dünya devam ediyor, işine bak. Ha bide ilk seferlere sıcağı sıcağına Bi cahil cesareti gelir. Çivi çiviyi söker, dur Bi sevgili yapayım derler. Kriter çok sadedir, nefes alsın yeter falan filan bunlar v1.0 kişilerin hareketidir. Sen, v2.0’a yükseldin. Komik geliyor artık değil mi bu hareketler. Cahil cesaretleri sana saçma geliyor. v2.0 için hata saygısızlıktan gelir ve saygısızlık affedilemez. Edilirse tekrarlanır. Karşındaki ne kaybettiğini görsün diye çabalama, kendime ne katabilirim nasıl gelişebilirim diye çabala. Kimse aldatılmayı hak etmez. Aldatanın da ya psikolojik, çevresel veya ailesel problemleri vardır. Problemi yoksa ahlaksızdır, gelişimini tamamlamıştır. Kabullendiğin kadar özgürsün. Dağılma toplan, sorgula, sonuçlandır ve bitir. Asla zaman kaybetme. Kendine karşı şefkatli ol. Bi dönse her şey tekrar güzel olacak falan deyip durma, olmayacak. Aldatılmışsan kazanmışsındır. Düşünsene saygısız birine sırlarını açıp, kalbini açmışsın. Karşılıksız değer verme ki hesap sormaya yüzün olsun. Bize ait olmayan yaşamlar içindeyiz. Kıyaslıyoruz, yanlış. Sen özgün olmalısın. Kıyaslamak aynı olmaktır. v1.0 değilsin sen güncelleniyorsun. Sabah cenazeye akşam düğüne giden tipler seninle kıyas edilemez. Güncellendin sen, gelişiyorsun. Ani gelişen olaylar sırasında durmalısın. Bazen durmak iyidir. Durunca düşünürsün. Hızlı hareket edersen ne ara öldüm ulan! Diye hayatına söversin. Sen düşünmeden yaşarsan zaman seni hiç düşünmez,eskitir. İnsan yapınca değil izleyince tebessüm eder. Komedi filmlerinde de böyledir. Birinin seni kaktırması hoşuna gitmez ama İzlemesi hoştur. Hayatını izle, bazı akşamlar uyumadan kendi hayat dizini izle. Ne yaptım diye sor kendine. Bir de şu var; ilişki kurduğun insana, bırak şunu ne buluyorsun bundan diye sorarlar. Eğer bir sebebin varsa sevmişsindir. Sebebin yoksa aşık olmuşsundur. Çünkü aşk=mantıksızlıktır. İdeali ararken, ben ideal miyim diye sor kendine. İnsanları da şımartma. Kimse için her şey yapılmaz. Çok veren her zaman fedakarlığıyla kalan olmuştur. Davranışlarını değerlendir. Her davranış sevgi değil, her sevgi de davranış değildir. Sahte sevgiler de vardır. Ve v2.0 olan sen, bağımlı olma. Kendinle barış ve seni üzenlerden o anda bedel ödet. Bedel ödet ki varlığın hissedilsin. Şahıslar senin hakkında, o biz ne dersek kabul eder nasılsa diyemesin. v2.0’a güncellendin. Yeni güncellemeler de gelecek takipte kal…

Tüm sorularını iletişim kısmından bana iletebilirsin.

Yazar:

Eğitimci - Araştırmacı - Yazar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s